ΠΑΙΔΙΚΑ
Τα παιδικά τμήματα αναφέρονται στις τάξεις από A’ Junior έως C’ Senior.
Οι Junior τάξεις είναι οι σημαντικότερες γιατί αποτελούν τη βάση για αποτελεσματική εκμάθηση της γλώσσας.
Στην A’ Junior γίνεται η πρώτη επαφή με τη γλώσσα σε επίπεδο γραπτού λόγου και ατομικής παραγωγής γλώσσας. Τα παιδιά μέσω των κατάλληλων μέσων, τραγούδια, κίνηση, παιχνίδι, αγαπούν τη γλώσσα και μαθαίνουννα γράφουν και να διαβάζουν ευχάριστα.
Στην B’ Junior, ακολουθώντας σπειροειδή μορφή μάθησης, οι μαθητές εμπλουτίζουν τι γνώσεις που κατέκτησαν στην προηγούμενη τάξη και είναι πλέον ικανά για αυθόρμητη αυθεντική επικοινωνία. Για παράδειγμα, μπορούν να παραγγείλουν σε εστιατόριο, να αγοράσουν αγαθά από μαγαζί, να ζητήσουν και να δώσουν οδηγίες στο δρόμο.
Στην A’ Senior οι μαθητές αρχίζουν και επικοινωνούν στα αγγλικά μέσα στην τάξη, εκφράζοντας τις ανάγκες τους και συνομιλώντας με τους συμμαθητές τους για τα νέα τους και τα θέματα αρέσκειάς τους. Μαθαίνουν καινούριους χρόνους και πολλά γραμματικά φαινόμενα. Η τάξη αυτή είναι από τις πιο σημαντικές, μιας που οι μαθητές πια σταματούν να θεωρούνται Juniors και είναι επίσημα Seniors.
Στη B’ Senior ένας βασικός χρήστης της γλώσσας μπορεί να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει καθημερινές εκφράσεις. Μπορεί να συστηθεί και να συστήσει άλλους και μπορεί να ρωτήσει και να απαντήσει ερωτήσεις που αφορούν προσωπικά στοιχεία, όπως το πού μένει, τα άτομα που γνωρίζει και τα πράγματα που κατέχει. Μπορεί να συνδιαλλαγεί με απλό τρόπο υπό την προϋπόθεση ότι ο συνομιλητής του μιλάει αργά και καθαρά και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει.
Στη C’ Senior ένας βασικός χρήστης μπορεί να κατανοήσει προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που σχετίζονται με περιοχές που είναι άμεσα συναφείς, όπως πολύ βασικές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία και εργασία. Μπορεί να επικοινωνήσει σε απλά και συνηθισμένα καθήκοντα που απαιτούν απλή και απευθείας ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα που του είναι οικεία και για θέματα ρουτίνας. Μπορεί να περιγράψει με απλά λόγια πτυχές του ιστορικού του, του άμεσου περιβάλλοντός του καθώς και θέματα άμεσης ανάγκης.